مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 21:252023-02-05اقتصادي

ارزش 161 میلیاردی پروژه های افتتاح شده لنگرود در دهه فجر


در ایام الله دهه فجر امسال 133 پروژه با ارزش 161 میلیارد تومان در دست افتتاح داریم که فقط دو پروژه در شلمان کلنگ زنی بوده و مابقی به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود گفت: در ایام الله دهه فجر امسال 133 پروژه با ارزش 161 میلیارد تومان در دست افتتاح داریم که فقط دو پروژه در شلمان کلنگ زنی بوده و مابقی به بهره برداری خواهد رسید.

محمدرضا جلالی امروز، 16 بهمن ماه در حاشیه بهره برداری از پروژه های عمران شهری در شهرستان لنگرود همزمان با ایام الله دهه فجر، به اقدامات مثبت یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: از دهه فجر گذشته تا دهه فجر امسال پروژه هایی با اعتبار 355 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه پروژه های زیادی با اعتبار چندصد میلیارد تومانی در دست اجراست، افزود: این پروژه ها نیز که در بخش های عمرانی و اشتغالزایی است تا پایان سال و یا تا اواسط سال آینده افتتاح می شود.

فرماندار لنگرود از تخصیص اعتبارات قابل توجه در بخش های اشتغالزایی و محرومیت زدایی خبر داد و اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر امسال 161 میلیارد تومان پروژه در دست افتتاح داریم که فقط دو پروژه در شلمان کلنگ زنی بوده و مابقی به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش 161 میلیاردی پروژه های افتتاح شده لنگرود در دهه فجر

ارزش 161 میلیاردی پروژه های افتتاح شده لنگرود در دهه فجر